Nog maar één dagje! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jose Seuren - WaarBenJij.nu Nog maar één dagje! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jose Seuren - WaarBenJij.nu

Nog maar één dagje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jose

10 Januari 2008 | Nederland, Nijmegen

Bonjour à tous,

Morgen is mijn laatste dagje in Nederland aangebroken! Daarna vertrek ik voor een half jaar naar het Franse stadje Tours, waar ik ga studeren, maar vooral van het Franse leven genieten..

Afgelopen week heb ik vele gezellige afscheidsfeestje gehad. (zie Foto's) Allereerst met studiegenoten, waarvan er 5 ook naar het buitenland gaan. Freke gaat naar Rome, Sjors en Erik naar Wenen, Renée naar India en Tom naar Chilli! Ik ben de eerste die vertrekt.
Zaterdag heb ik afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetjes uit Lottum en omstreken, en zondag is mijn familie nog langs geweest.

Klaar voor vetrek dus! Al moet ik bekennen dat ik afgelopen week behoorlijk zenuwachtig was.. Het is toch een raar idee dat over één dag mijn leven helemaal gaat veranderen. Maar van de andere kant vind ik dat ook ontzettend spannend en heb ik heel veel zin om er lekker een half jaar tussen uit te knijpen..

Jullie horen snel van mij!

Liefs, Jose
Voor Foto's zie (als het goed is)

http://www.mijnalbum.nl/Album-N73YQ4EI-Foto's-van-Vakantie-Frankrijk.html

  • 10 Januari 2008 - 21:53

    Jeroen Kuijpers:

    Heej Joséke,

    Geniet van het laatste dagje in Nederland, maar nog veel meer van het half jaartje in Tours! :-)

    Al die nieuwe dingen, uitdagingen... echt tof! Heel veel plezier en natuurlijk ook een super leerzame tijd daar in 't Franse land!

    Au revoir!
    Kus Jeroen

  • 10 Januari 2008 - 21:55

    Barry:

    Heey José,

    Heel erg veel plezier en succes in La Tours!! Ik weet zeker dat je een te gekke tijd tegemoet gaat! Enne...ik kom wel langs dat snap je natuurlijk wel!
    Ik neem aan dat je wel kunt mailen en chatten daar, dus hou me wel een beetje op de hoogte van je avontuur als je wilt.
    Nou goeie reis en tot ziens,

    X Barry

  • 10 Januari 2008 - 22:04

    Wil:

    He meiske,

    OOEEEEE het is bijna zover!!! Ik bel morgen nog ff misschien dat ik nog ff langskom!

    kus wil

  • 10 Januari 2008 - 22:05

    Eef:

    Heej lieve José!

    Jij met je grote mond maar blijven roepen 'het is maar een half jaartje' ;) Toch wel spannend heh?! Weet zeker dat je een super tijd tegemoed gaat die je niet had willen missen. En achteraf zul je vast (terecht) roepen, het was veel te kort!
    Wie weet tot in Tours, en anders tot in juni ergens.. (tot snel dus ;))

    Liefs, Eef


  • 10 Januari 2008 - 22:58

    Freke:

    He lieve José!
    Gelukkig hebben wij nog geen afscheid hoeven nemen! Uitstel van executie zullen we t maar noemen ;) Je was vanavond in spirit nog bij ons :) tijdens het spelen van Carcassonne (toch eindelijk s uitgeprobeerd nadat ik t lang lang geleden van jullie had gekregen). Je moet trouwens wel ff een andere link plaatsen want deze verwijst maar naar 1 foto.. (of was dat de bedoeling?)
    Nou veel plezier nog morgen! Geniet van je laatste dag in ons koude kikkerland voordat je naar het zonnige zuiden vertrekt!
    Dikke knuf, Freke

  • 11 Januari 2008 - 00:38

    Garda:

    Leuk en spannend om een half jaar van huis te gaan. Heel veel plezier daar. Ik zal je zeker volgen hier, fijne reis!

  • 11 Januari 2008 - 09:23

    Roel:

    Ha José! Ik wens je een hele fijne tijd "on Tours" in la France. Geniet ervan!

    x

    Roel

  • 11 Januari 2008 - 09:31

    Marieke:

    Ha jose!!

    Kriebels in de buik??!!!haha!
    Kom misschien vnvd nog ff langs en anders bellen we nog ff!

    Dikke kus Mariek

  • 11 Januari 2008 - 11:00

    Yvonne:

    Meis, nu begint het toch wel spannend te worden he. Maar ik weet zeker dat je een super tijd tegemoet gaat. Ik kom je vanavond nog even gedag zeggen en een lekker knuffel geven!
    Tot vanavond.

    kus Yvonne

  • 11 Januari 2008 - 12:59

    Ans Leenders:

    Hoi José
    Héél veel plezier en een mooie tijd in Tours

    groetjes uit Oldemarkt

  • 11 Januari 2008 - 14:16

    Eric :

    Hoi José,
    Mooie tijd en een ontdekkingse volle levensreis toegewenst.
    Wil je graag nog een "gedachte" mee geven.
    Tijd is een illusie. Er bestaat alleen een hier en nu. De rest is een produkt van onze denkende geest.
    Vr gr Ome eric.

  • 11 Januari 2008 - 14:38

    Wendy:

    Haa megje!
    Geniet van je laatste dagje NL.
    Met mij gaat het weer wat beter, hoofdpijn is gezakt :)
    Tot snel, hopelijk kunnen we een keertje langskomen!!
    xx Wendy

  • 11 Januari 2008 - 15:01

    Frank:

    Ha José,

    Heel veel plezier in Tours! Maak er een leerzame(!!) tijd van! Ik zal er als buurman persoonlijk op toezien dat er geen rare snuiters op jouw kamertje komen. Hou zogezegd een oogje in het zeil.
    En in april wanneer ik zelf naar Frankrijk ga, zit ik net te ver weg van je, anders was ik je natuurlijk even op komen zoeken.

    Fijne vliegreis morgen. Enjoy!!

    Kus
    Frank

  • 11 Januari 2008 - 20:08

    Sjaak S:

    heelveel plezier daar.maar dat zal wel lukken want frankrijk is een prachtig land.en vooral als je de taal spreekt ,maar dat zal voor jouw geen probleem zijn.als ik ooit met de vrachtauto die kant op moet kom ik zeker langs.laat snel wat van je horen.groetjes en een goede reis
    sjaak

  • 11 Januari 2008 - 20:15

    Renuka:

    Haa Jose :)

    Heel veel plezier en we houden contact!
    Dikke kus van je nichtje Renuka

  • 11 Januari 2008 - 21:29

    Annie:

    Ha Jose,

    voor morgen een goede reis gewenst, ben benieuwd naar je ervaringen, en zal je dan ook zeker volgen op deze site. En natuurlijk via je mam. Zie je in mei en hoop dat we dan enkele fijne dagen zullen hebben. Groetjes Annie

  • 11 Januari 2008 - 21:44

    Marleen En Hans:

    Nog een laatste bericht vanuit oeffelt
    Veel geluk en plezier in la France
    ook namens roy en mayke

  • 12 Januari 2008 - 07:05

    Marjan:

    Hoy Jose
    Als ik dit schrijf zit je al in t vliegtuig,maar nog n fijne tijd daar en geniet ook van de mooie omgeving daar gr.Marjan

  • 12 Januari 2008 - 14:43

    Annelies:

    lieve josé
    Nu ben je al in Frankrijk,
    ik mis je, maar ik hoop dat je een hele fijne en leerzame tijd zult krijgen.
    Groetjes,
    Mam,xxxx

  • 12 Januari 2008 - 20:50

    Bep:

    Ha Jose,
    Nu ben je in tours, je nieuwe stekje voor het komende half jaar. Ik hoop dat het je bevalt, maar daar twijfel ik niet aan hoor!
    Een leerzame tijd en veel plezier toegewenst!
    Veel liefs, tante Bep

  • 13 Januari 2008 - 09:03

    Arno & Manon:

    Parbleu, Jose gaat in het buitenland studeren - wat een geweldig nieuws hebben we deze week gehoord! We zullen je belevenissen via deze site volgen. Dit wordt voor jou een ervaring om nooit meer te vergeten, in een buitenland wonen is heel iets anders dan er op vakantie te gaan. En wat volgt er na Frankrijk? De wereld ligt voor je open, er is meer dan Lottum en Nijmegen.

    Bonne chance et haije wah!

    Arno et Manon, Gouda

  • 13 Januari 2008 - 12:08

    Nayomi:

    haaa jose!

    Heel veel Plezier de komende tijd in Frankrijk, maar dat zal zeker wel lukken!
    We spreken elkaar nog wel,
    Veel succes!

    Liefs, Nayomi

  • 16 Januari 2008 - 20:23

    Tessa:

    Hey José
    Als ik dat zo hoor komt het helemaal goed met ons! Of in ieder geval al met jou :) Ik vind het niet leuk dat ik er nog niet ben :( Maar in ieder geval tot dinsdag!!!
    Kus aan Renske,
    Tessa

  • 18 Mei 2008 - 14:59

    Margriet:

    hallo jose
    alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    ome zoef en tante margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jose

Bonjour a tous! Welkom op mijn site, waar ik jullie op de hoogte zal houden van mijn Franse leventje in Tours.. Dikke kus, Jose

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 40794

Voorgaande reizen:

12 Januari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: